Shopping

Idag så väcktes jag av min syster som frågade om jag hade lust att åka in till Gävle och shoppa med henne, Astrid och mamma. Jag ville absolut men jag orkade ändå inte riktigt kliva upp ur sängen! Efter frukosten så åkte vi iväg och det tog ungefär en timme. Det var inget speciellt jag skulle köpa utan jag ville bara skaffa lite mer höstkläder!

Vi gick runt i flera timmar utan att hitta något alls men när jag hade hittat ett par väldigt sköna vinterskor så dök det upp saker överallt! Vi åt lunch rätt så sent men det var ändå fullt med folk! Jag äter nästan alltid samma sak när jag kan och det är friterad kyckling med ris i sötsur sås! Mumms!
Innan allt var färdigt så hade vi nog varit i princip överallt jag tänkte gå och jag köpte lite saker som b.la. en snood, chinos mm. Jag lägger upp bilder imorn för att av någon anledning så kan jag inte lägga till mer än 1 bild i appen...

Tyvärr så kom jag på när vi kom hem att jag skulle ha kollat på en sak till min kamera och kanske någon sorts utklädnad till en Halloween fest som jag och några kompisar ska ha till helgen!
Jag vart iaf väldigt nöjd med det jag köpte och har gått runt hela kvällen och myst i några av de nya plaggen!


Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0