Planering

Det här kommer bli en väldigt udda vecka på nästan alla sätt och vis! Till att börja med så är det den första veckan sen sommarlovet som vi inte har något prov, uppsats eller ens någon läxa! Det känns väldigt bra men självklar så händer det massa andra saker istället!
Imorn så ska jag och två till åka iväg på styrelsemöte för Hälsinglands skolidrottsförening. Det är en bit bort så vi måste ta oss dit med en buss som går vid 5 och jag slutar 4... Det blir alltså en snabbis hem som jag ska försöka hinna äta något på och sen iväg direkt igen. Det kommer nog ta ungefär hela kvällen så om inte blogg.se appen fungerar så kanske jag inte alls hinner skriva något imorn men det kanske finns tid till det när jag har kommit hem! Min pappa ska åka bort imorn och blir borta tills på onsdag kväll vilket är ännu en av de ovanliga sakerna som händer den här veckan! Han är så gott som alltid hemma så det känns konstigt att vara själv hemma för mig men det är ändå väldigt skönt! 
På tisdagen så har jag utvecklingssamtal efter skolan men det är en timme mellan att jag slutar och den börjar så vi får se om jag ska stanna kvar på en extra studietid eller om jag försöker hinna hem emellan.
Den här veckan startar med allt på en och samma gång känns det som men det betyder att andra halvan av veckan blir jag helt ledig istället!

Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0