Party

Nu har jag kommit hem igen och hunnit bli väldigt trött! Det var superkul fast jag tycker så synd om Marielle som blev sjuk och inte kunde gå! Hoppas att du blir bättre! Annars så var det en helt kul kväll! Musiken var lite dålig då och då men DJn hade med bra låtar också! Det var inte så mycket folk där och de som faktiskt var där var bara 7or allihopa så man kände sig verkligen lång och stor iaf! Jag vet inte riktigt varför men jag älskar verkligen att gå på tranan och bara få släppa loss för en kväll! Jag känner mig hes och det dunkar i mitt huvud! Precis som det ska göra efter en lyckad kväll! Jag sitter här nu och somnar nästan så jag tror att det är lika bra att stänga av allt och gå och lägga sig! Hur trött jag än må vara så längtar jag redan till nästa gång! 
 
Bonne nuit tout le monde! ^^

Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0