Söndag

Dagarna är verkligen helt olika nu. Ibland så måste jag göra massor med saker som jag verkligen inte vill, ibland finns det inte en enda sak att göra och ibland är det bara fullt av roliga saker! Jag tror nästan att det är jag själv som gör så att det blir så. Först har jag tråkiga saker att göra som jag skjuter upp och så gör jag massor med roliga saker istället. Sen så blir jag tvungen att göra alla de tråkiga sakerna + mkt mer på samma gång eftersom att tiden börjar ta slut och när jag är klar med det så gör jag verkligen inget alls eftersom att jag inte orkar med det. Så går det om och om igen. Jag måste verkligen bli bättre på att planera.
 
Idag blev det iaf en dag med massa roliga saker! Först så var på gymmet och sen så spelade jag tennis. På eftermiddagen så kom Emelie hit ett tag och vi kollade bland annat på The Amazing Spider-man och spelade på king.com. 
 
 
Ikväll så börjar mitt pretty little liars maraton och jag har ca 13 avsnitt att se! Hinner knappast se alla ikväll men jag hinner nog bli klar tills på tisdag när avsnitt 14 kommer ut! Serien är verkligen så sjukt spännande och det kan inte bli mer drama än såhär. Jag älskar idéen om hur allt spårar ur och hur de faktiskt kan uppehålla en bra historia trots alla lögner och invecklade historier de lägger till. 
 

Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0