Måndag? Check!

Så är det helt plötsligt bara 4 dagar kvar av den här veckan då! Helt otroligt att nästan halva höstterminen redan har försvunnit! Snart är det dags att söka till gymnasiet och inte långt efter det är det sommarlov igen...
Men om vi skulle ta och försöka leva i nuet istället så är det fortfarande måndag! Det har varit en bra och snabb dag! Hade bild, engelska, svenska och personligt val idag i skolan. Jag och Johan spelar tennis på PVn och när vi var klara med det så mötte vi Marielle! Vi sprang runt ett tag och delade ut MASSOR med lappar i alla brevinkast och postlådor vi kunde hitta! Vi ska samla in pant imorgon kväll så vi delade ut lappar om det lite i förväg.
Sen ikväll så har jag pluggat engelska och religion. Vi har ett seminarium om Buddismen imorn och efter det är det engelskaprov... Ska bli skönt imorn på lunchen när det är över och man får en stund ledigt innan nästa sak dyker upp! Det känns lite mycket nu och jag märker på flera av mina vänner också tycker samma sak! Det skulle inte förvåna mig om det är någon sorts undermedveten press gällande gymnasievalet som vi inte kommer undan men mycket är det i alla fall!
Nu ska jag iaf sova så fort jag kan så att jag är pigg och orkar tänka klart på allt imorn!

Bonne nuit tout le monde! ;*


Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0