Lugn & Tråkig Helg

Den här helgen har verkligen varit väldigt lugn och skön! Jag har inte haft en ända sak som jag har behövt göra eller träna på så det har varit väldigt lugnt! Det har varit så lugnt att det nästan har blivit tråkigt men nu är jag iaf väldigt taggad inför en ny härlig vecka!
 
I lördags så vaknade jag sent och kände mig både trött och hes efter tranan på fredagen. Precis som det ska vara! Efter frukosten så såg vi att de hade rea på tapeter nere på stan och eftersom att jag ska göra om mitt rum nu i höst så lär ju det helt perfekt! Efter ca 3 timmar av letande och jämförande så hittade jag faktiskt till slut en tapet som jag verkligen tyckte om! Så helt plötsligt så hade jag en stor påse med 8 rullar tapeter i handen! Är väldigt nöjd med dem och kan inte vänta tills de sitter uppe på väggarna men det kommer dock dröja ett långt tag eftersom att vi ska slipa golvet och måla taket först. 
 
Det vart den här tapeten fast i en mycket ljusare nyans och lite andra färger! (Hittade inte just den på bild) Hoppas bara att det verkligen blir så bra som jag vill tro!
 
Efter det så var jag en stund på gymmet och sen på kvällen kom min systers dotter hit och sov över så vi fick vara lite barnvakt åt henne! Det vart en mysig hemmakväll med lite barnvaktande och tacos helt enkelt! Tycker inte om att hon har börjat klättra på saker! Det känns verkligen som att hon kommer ramla hela tiden! 
 
Det vart lite sent igår så när pappa kom och väckte mig imorse hade jag verkligen inte lust att vakna! Jag tror inte att jag somnade för än klockan 5 men det tänkte jag försöka ta igen ikväll! Efter att Astrid hade åkt hem så kom Malin hit och flummade omkring! Vi pratade, satt vid datan och chattade med främlingar ett bra tag! Hon massakrerade en låda som låg här på ett bord så det låg kartongbitar överallt! 
 
Ikväll så har jag kollat på NCIS, letat kläder på asos och jag funderade på att se en film men det får bli en annan dag! Nu ska jag nog bara försöka skriva nått till inlägg och sen sova så fort som möjligt! Är fortarande trött även fast jag egentligen inte har gjort något alls så det ska bli väldigt skönt att få sova lite!
 

Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0