Kaos, chill och stress

Det kan verligen hända mycket olika saker på en dag!
Dagen började med att jag for upp ur sängen och trodde att det var tisdag vilket skulle betyda att jag försovit mig! Jag sprang runt och när jag kom ner så upptäckte jag att det torsdag och inte tisdag! Sen under morgonen så halvsov jag igenom allt som hände! Vet inte varför men jag var ovanligt trött. Vi fick tillbaka ett matteprov som jag var nöjd med och sen på lunchen var det bara mer flumm och kaos. Jag "lånade" en tjejs mobil och filmade lite random saker men det vart tyvärr inga bra filmer alls...
 
Efter lunchen så hade vi vår sista lektion med vår handledare som ska gå på föräldrarledighet imorn så den lektionen blev helt random! Först så pratade vi om hur våra klasströjor ska se ut! Vi kom fram till vilken modell den ska vara och det fanns många bra förslag på tryck! Ett roligt var: Tack för betygen, vi vet var ni bor. Jag tycker om de när man skämtar lite om sig själv och samtidigt med lärarna! Sen så kom handledaren in med tårta, läsk och chokladbollar! Det var en väldigt god vit marsipantårta som otroligt nog räckte åt alla trots att vi har några som gärna tar mycket åt sig själv. Sen satte någon på musik och vi körde musikstopp. Det känndes väldigt konstigt att ha en sån "lektion" men ändå väldigt roligt! 
 
Efter skolan så gick jag ner på stan med Emelie för att jag skulle spela saxofon och hon skulle vänta tills hennes mamma slutade. Efter att jag spelat så köpte vi lite dumle och satt på en trapp och bara chillade! Jag glömde bort tiden lite och helt plötsligt såg jag att det var en halvtimme tills min tennis började... Så jag sa hejdå till henne och cyklade snabbt hem, bytte om och for iväg dit! Jag kom precis i tid men det hade ändå inte spelat någon roll alls eftersom att tränaren ändå var sen...!
Jag kom hem vid halv 6 och gick upp och satte mig vid datan. där satt jag och trodde att allt var lugnt till jag blev påmind att vi skulle ha möte på skolan om gymnasievalet som var obligatoriskt för alla. Jag smsade Johan och frågade när mötet var. Jag fick ett kort och bra svar. "NU" klockan var 5 i 6 och det började tydligen klockan 6! Jag fick verkligen panik då och skyndade mig så fort jag kunde dit! Vi kom lite för sent men det gjorde inget för att jag missade bara en liten del av en film vi redan sett...
 
Det blev en väldigt ovanlig dag och det är nästan efter sånna dagar jag mår som bäst! När allt roligt händer samtidigt och man vet inte om något av det i förväg!
Randomness<3
 
 

Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0