Helt ledig och Party

Idag har det verkligen varit en underbar, underbar dag! Den skulle kunna bli helt perfekt men det får vi se sen! Vi började med att få tillbaka några religions uppsatser på SOn som jag var väldigt nöja med. Sen så skrev vi ett sista prov inom religionen som gick bra. När vi hade skrivit klart det så sa vår lärare något som var så sorgligt och underbar på samma gång! Att det här är det absolut sista vi gör inom religionen i grundskolan! Det gav mig mycket att tänka på! Sen hade vi en chill franska lektion som jag bara satt och pratade med Emelie på! För att göra det ännu bättre så var det tacos på gympan och efter en lacross lektion på gympan så slutade vi!

Efter skolan så gick jag ner med Emelie på stan och hon köpte en härlig tröja till hösten! Vi köpte lite godis och satte oss på en trapp och pratade & skrattade ett bra tag! Sen åkte hon hem till sig och jag stack hem och satte mig vid datan ett tag! Min systers dotter Astrid som är 1 år kom hit en timme och jag fick vara lite med henne! Hon är verkligen så söt och nu har hon tydligen börjat klättra på allt hon ser så jag fick leka lite livlina!
 
Hon åkte nyss hem och nu ska jag förbereda mig inför tranan kl halv tio! Ska gå med Emelie och Nathalie och jag fick nyss veta att Marielle också kommer och då vart jag såhääääääääääääääääääääääääääääääääääär glad! ;) Det kommer verkligen att bli en otroligt kul kväll och jag kan inte vänta! Nu ska jag "panika" lite för att jag vet inte vad jag ska ha på mig men jag försöker vara positiv så något hittar jag säkert! Så nu blir det lite party och taggning här hemma innan vi ska iväg! Kommer kanske skriva mer nu innan men annats så hörs vi inatt när jag kommer hem!

Kommentarer

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?

Vad ville du då? ^^

Trackback
RSS 2.0